img img img img

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

caniasERP Müşteri İlişkileri Yönetimi – Customer Relationship Management (CRM) modülünün entegre yapısı sistemdeki diğer tüm modüllerden elde edilen alakalı verilerin merkezi bir şekilde tutulmasına ve yönetilmesine olanak sağlar.

Bu modülde alınan aksiyonlar sayesinde müşteri/tedarikçi ve adaylar ile kurulan tüm iletişimler kayıt altında tutulabilir. Ayrıca Fırsat Yönetimi, Şikayet Yönetimi, Satış Yönetimi, Kurumsal İletişim Yönetimi gibi modüllerden de aksiyon kaydı oluşturulabilmektedir. Planlanan Aksiyonlar uygulaması ile birlikte bir aksiyon grubunun tanımlanması ve bu aksiyona bağlı diğer tüm planlanan aksiyonların tetiklenmesi mümkündür. İletişim bilgilerinin bireysel gereksinimlere göre uyarlanarak tutulması, aday müşteriler için özel yaklaşımlarda bulunulması ve müşteri ilişkileri alanındaki gelişmelere anında cevap verilebilmesi, Müşteri İlişkileri Yönetimi modülünün temel işlevleri arasındadır.

X