img img img img

Self Servis Yönetimi

Self Servis Yönetimi

caniasERP Self Servis Yönetimi modülü, personel verileri, bordrolar, izinler, taksitli borçlar, avanslar, mesailer, performans sonuç görüntüleme, eğitim talepleri, eğitim sınav ve anket, proje başvurusu gibi uygulamaların çalışanların kendileri veya yöneticileri tarafından kullanabilmesini sağlar. Hangi uygulamada, hangi yetkilerin kullanılacağı da ayrı bir uygulama ile yönetilebilmektedir.

Self Servis Yetkileri
Self Servis yetkilendirmeleri, çalışan veya yöneticisi için kullanılacak self servis uygulaması bazında ve yapılması istenen işlemlere göre ayarlanabilir. Çalışanın idari yöneticisi, teknik yöneticisi, proje yöneticisi veya raporladığı yöneticileri için de uygulama ve işlem bazında ayrı ayrı yetkilendirme yapılabilir.

Self Servis Uygulamaları
Self Servis Yönetimi modülü, çalışanın kendi işlemlerini sistem üzerinden kendisi veya yöneticisi tarafından yapılabilmesine olanak veren insan kaynakları uygulamalarını içerir. Modülde yer alan self servis uygulamalarının listesi aşağıdaki gibidir.

Sicil Kayıtları
Mesailer
Ek ödemeler ve Kesintiler
İzinler
Avanslar
Taksitli Borçlar
Bordrolar
Eğitim Talepleri
Eğitim Sınav ve Anket
Açık Pozisyon Başvuruları
Performans Sonuç Görüntüleme / Yönetici Hedef Giriş Ekranı
Personel Bildirimleri
Listede yer alan uygulamalardan çoğu hem ‘Çalışan Self Servis’ hem de ‘Yönetici Self Servis’ olarak kullanılabilir. Bazı uygulamalar ise, yönetici self servis özelliği taşımadığı için sadece Çalışan Self Servis olarak kullanılabilir. (Açık Pozisyon Başvuruları, Personel Bildirimleri vb.)

Şirketlerde insan kaynakları kullanıcılarının yoğunluğu göz önüne alındığında, izinlerin sistem üzerinden girilmesi, bordro çıktısının alınabilmesi, eğitim taleplerinin girişi gibi işlemlerin personelin kendisi veya yöneticisi tarafından yapılabilmesi, insan kaynakları departmanının günlük işlerinin sürdürülebilirliği için önemlidir. Self Servis Yönetimi modülü ile bu süreçlerin tamamı kolayca yönetilebilir.

X